پرسپولیس زلزله

به گزارش زندهبادپرسپولیس به نقل ازسایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان ظهر امروز به منزل زنده یاد مجید سبزی بازیکن و مربی اسبق پرسپولیس رفت و با همسر مجید سبزی دیدار و گفتگو کرد.

همسر مجید سبزی به علت کسالت در بستر بیماری است و محمد رویانیان به مسوولان باشگاه پرسپولیس دستور داد تا اقدامات درمانی لازم برای مداوی وی در بیمارستان کسرا انجام شود. همچنین رویانیان درباره حضور شهرام سبزی فرزند مجید سبزی در کادر فنی تیم‌های پایه پرسپولیس دستورات لازم را صادر کرد و در گفتگوی تلفنی با حمید استیلی مدیر آکادمی پرسپولیس از وی خواست اقدامات لازم برای حضور شهرام سبزی که از مدرک مربیگری نیز بهره‌مند است را در تیم های پایه فراهم نماید.

زنده یاد مجید سبزی در دهه 60 یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس بود و سال‌ها به عنوان سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان پرسپولیس فعالیت کرده و بازیکنان زیادی را به جامعه فوتبال کشورمان معرفی کرده بود. مجید سبزی با خون دل خوردن بسیار زیاد، تیم‌های پایه پرسپولیس را اداره می کرد و نسبت به بازیکنان و شاگردان خود همچون یک پدر رفتار کرده و حتی برای بازیکنان شهرستانی غذا تهیه کرده و مشکلات مالی آنها را در شرایطی رفع و رجوع می‌کرد که خودش سال‌ها از باشگاه حق و حقوقی دریافت نکرده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: